Afbeelding
Pixabay

Doe Maar Mee Band ook in Elspeet!

10 mei 2022 om 11:22 Lokaal

ELSPEET In de week voorafgaand aan het optreden van de grootste band van Gelderland op maandag 16 mei, zijn er in de provincie diverse optredens. 

Van maandag 9 tot en met zondag 15 mei treden lokale Doe Maar Mee Bands op. Op basisschool Da Costa in Elspeet vindt 13 mei om 18:30 uur een optreden plaats op het schoolplein.

De Doe Maar Mee Band legt de verbinding tussen binnen- en buitenschools muziekonderwijs. In de Doe Maar Mee Band spelen leerlingen van basisscholen samen met lokale muziekverenigingen en dat is belangrijk omdat steeds minder kinderen in aanraking komen met een muziekinstrument. 

Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant

advertentie
advertentie