
Doe Maar Mee Band ook in Elspeet!
10 mei 2022 om 11:22 LokaalELSPEET In de week voorafgaand aan het optreden van de grootste band van Gelderland op maandag 16 mei, zijn er in de provincie diverse optredens.
Van maandag 9 tot en met zondag 15 mei treden lokale Doe Maar Mee Bands op. Op basisschool Da Costa in Elspeet vindt 13 mei om 18:30 uur een optreden plaats op het schoolplein.
De Doe Maar Mee Band legt de verbinding tussen binnen- en buitenschools muziekonderwijs. In de Doe Maar Mee Band spelen leerlingen van basisscholen samen met lokale muziekverenigingen en dat is belangrijk omdat steeds minder kinderen in aanraking komen met een muziekinstrument.

















