Logo nunspeethuisaanhuis.nl


Foto:

Betere dienstverlening

NUNSPEET - Digitaal melden via www.nunspeet.nl/ietsmelden: snel en makkelijk voor zowel de gebruiker als de gemeente. De registratie van klachten en meldingen in de openbare ruimte kon beter en het afhandelen van meldingen verliep niet altijd vlekkeloos. De gemeente streeft naar meer transparante dienstverlening. Om deze punten te verbeteren, is er een nieuw meldingensysteem aangeschaft: Melddesk. Inwoners en bezoekers op de website kunnen 24 uur per dag via www.nunspeet.nl/ietsmelden hun klacht of melding doorgeven en volgen hoe de gemeente met de afhandeling van die melding omgaat. Wethouder Marije Storteboom: "Inwoners en bezoekers kunnen met dit nieuwe systeem snel en eenvoudig een melding maken van problemen of ergernissen die zij in de openbare ruimte aantreffen. Ook kunnen wij als gemeente snel reageren." Wethouder Leen van der Maas is blij: "Als gemeente willen wij onze dienstverlening richting onze inwoners en bezoekers continu verbeteren. Met dit nieuwe klachten- en meldingensysteem is daar weer een goede stap in gezet."

Stefan Wegdam
Meer berichten




Shopbox