Afbeelding

Voor de 10e keer Toer de Dellen!

21 juni 2026 om 17:15 ToerdeDellen

Dag, ik ben Johan van ’t Hul, 55 jaar en ik kom uit Oldebroek.
Ik wandel dit jaar mijn 10e Toer de Dellen. Eerst was het goede doel KIKA,
maar de laatste edities loop ik om geld op te halen voor WensAmbulance Gelderland.
Het is een leuk evenement voor de gemeente Oldebroek en Elburg.
Ik wandel ongeveer 6 km per uur en het is toch weer elk jaar afzien.
Vooral het laatste stuk op de Bovendwarsweg richting het sportpark van Owios,
dan begin je de pijntjes te voelen, hoe dichter je bij de finish komt.
Dan gaat er toch elke keer wat door je heen. Dat zie je niet aan de buitenkant maar dat
voel je wel aan de binnenkant van je lichaam. Hopelijk zijn er deze keer veel mensen
langs de Route om ons aan te moedigen, dat hebben we wel nodig!!
Op de foto zie je mij rechts

Johan van ‘t Hul 

Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant

advertentie
advertentie